کلینیک دکتر لیلی هاشمی

۱ بازديد

دکتر لیلی هاشمی دارای ۲۰ سال سابقه و پروانه نظام پزشکی هستند و در مطب ایشان قبل از انجام هرکار زیبایی مشاوره رایگان با خودشان دارید.
یکی از مزایای کلینیک تزریق چربی در تهران ایشان نچرال و طبیعی بودن هست که به وضوح در بیش از ۲۰۰۰ پرونده موفق و نمونه های کارهای بسیار زیادشان دیده می‌شود که می‌توانید با مراجعه به صفحه شخصی ایشان و دیدن نمونه کارها با خیال راحت کار تزریق چربی انجام دهید.
مطب دکتر لیلی هاشمی همچنین در زمینه های
تزریق بوتاکس
تزریق ژل
مزوتراپی

دکتر لیلی هاشمی، ابتدا چربی از بدن فرد استخراج می‌کند. این چربی معمولاً از نواحی‌ای مانند شکم، پهلوها یا ران‌ها گرفته می‌شود، زیرا این مناطق اغلب دارای چربی‌های زائد هستند. پس از برداشت چربی، فرایند پالایش و تصفیه چربی انجام می‌شود تا سلول‌های سالم و مفید برای تزریق جدا شوند. سپس، چربی‌های تصفیه شده به نواحی مورد نظر مانند صورت یا دست‌ها تزریق می‌شود. این فرایند نسبت به دیگر روش‌های جوانسازی پوست، طبیعی‌تر بوده و نتایج بهتری به همراه دارد.

قصد دارید کسب و کارتان را رونق دهید؟

بهترین روش برندسازی است. با داشتن برند می توانید بدون گفتن حتی یک کلمه به دیگران ثابت کنید که هدفمند هستید و قطعا با این کار مشتریان بسیار زیادی را جذب خواهید کرد. برند خود را در سامانه برندینگ ایران ثبت کنید به کل ایران معرفی شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.