آموزشگاه رانندگی رحیمی

۶ بازديد

آموزشگاه رانندگی رحیمی یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین آموزشگاه هایی می باشد که توانسته هنرجویان فراوانی را به خود جذب کند.

در سایت آموزشگاه رحیمی، مجموعه کاملی از نمونه سوالات مرتبط با آزمون آنلاین آیین نامه قرار داده شده است که برای تمرین دائمی، بسیار مناسب می باشند و هنرجویان از این راه می توانند، آمادگی حداکثری برای امتحان آئین نامه بدست آورند. مهم ترین نکته درباره این نمونه سوالات که معمولا درصد زیادی از قبولی را با خود به همراه دارد، رایگان بودن آن ها می باشد. وب سایت آموزشگاه به راحتی در دسترس همگان می باشد.

تمامی مربیانی که در این آموزشگاه فعالیت می کنند، دارای مدارک معتبر و تجربه کاری بسیار بالایی می باشند که در وب سایت آموزشگاه مشخصات کامل آن ها قرار داده شده است.

رانندگی را شروع کنید آموزشگاه رانندگی در تهران

برای ارتقا کسب و کار خود کانون برندینگ ایران مطالعه کنید

 

آموزشگاه رانندگی آرام

۶ بازديد

 

آموزشگاه رانندگی آرام جز بهترین اموزشگاه های رانندگی در تهران است.

طبق مصوبات تعیین شده در کشور، هزینه ثبت نام در آموزشگاه های رانندگی به طور کاملا یکسانی می باشد، در نتیجه در زمان انتخاب آموزشگاه رانندگی نیاز است به دو فاکتور مربی آموزشی و طریقه پاسخگویی پرسنل آموزشگاه، توجه نمود، همواره به این مسئله توجه داشته باشید که کلیه جلسات آموزش شهری به واسطه مربی رانندگی برای افراد برگزار می گردد و تا جلسات آخر، موارد امتحانی به صورت عملی تمرین می شود.

در نتیجه بهتر است که اقدام به ثبت نام در یک آموزشگاه معتبر کنید که کلاس های آیین نامه آن به شکل سریع برگزار می شود و نیازی نیست برای تکمیل ظرفیت، انتظار بکشید.

اموزشگاه های مختلف در آموزشگاه رانندگی در تهران

برترین برند های ایرانی در سامانه برندینگ ایران

 

 

آموزشگاه رانندگی هنگام

۴ بازديد

آموزشگاه رانندگی هنگام از دیگر آموزشگاه های شناخته شده در سطح شهر تهران می باشد که از طریق مدیریت آموزشی فهیم خود توانسته است سابقه بسیار خوبی را در زمینه اجرای آموزش‌ های عملی مهارت رانندگی، ثبت کند. آموزشگاه رانندگی هنگام دارای سامانه هوشمند مدیریت می باشد. تمامی هنرجویانی که قصد شرکت در آزمون گواهینامه را دارند، می توانند از مزیت های فراوان

برخی دیگر از خصوصیات این آموزشگاه به شرح موارد ذیل می باشد:

  • امکان استفاده از سامانه پیامکی
  • دارای مربیان و اساتید آموزشگاه فهیم و مجرب
  • امکان ارائه رایگان توسط پرسنل به عموم مردم
  • امکان برگزاری مجدد آزمون تئوری مقدماتی آئین‌ نامه
  • دارای سیستم ثبت‌ نام آنلاین و امکام ایجاد نمودن حساب کاربری
  • بهترین اموزشگاه در آموزشگاه رانندگی در تهران
    است
  • اموزشگاه های بیشتر در مرجع برندینگ ایران

 

 

آموزشگاه رانندگی آفریقا

۴ بازديد

آموزشگاه رانندگی آفریقا از دیگر آموزشگاه های رانندگی فعال در سطح استان تهران می باشد که توانسته فعالیت بسیار گسترده ای داشته باشد و سالانه هنرجویان زیادی را جذب کند. آموزشگاه رانندگی آفریقا همه‌ روزه به جز روزهای تعطیل و جمعه‌ ها، از ساعت 7 صبح تا 9 شب، آماده پاسخگویی به تمامی مراجعه کنندگان می باشد.

ایجاد نمودن حساب کاربری برای تمامی ثبت‌ نام کنندگان، علاوه بر ایجاد نمودن سهولت دسترسی به اطلاعات، موجب صرفه‌ جویی زمانی بسیار زیادی نیز می شود.

با مربی خود راحت باشید بهترین مربی رانندگی خانم در تهران

ایرانی های معتبر در ایران برند

 

آموزشگاه رانندگی چمن

۵ بازديد

آموزشگاه رانندگی چمن برای همه افرادی که دارای گواهینامه می باشند و می خواهند مهارت خود را بیشتر و کامل تر کنند نیز کلاس‌ های فوق العاده حرفه‌ ای را ایجاد نموده اند. با مراجعه به آموزشگاه رانندگی چمن، می‌ توانید شهریه‌ کلاس های عملی و تئوری خود را حتی به‌ شکل اقساطی نیز پرداخت کنید.

از دیگر خصوصیات آموزشگاه رانندگی چمن می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی
  • امکان استفاده از مربیان مجرب آقا و خانم
  • امکان برگزاری کلاس برای کلیه افراد کم‌ سواد یا بی‌ سواد
  • امکان طراحی کلاس‌ های منظم شهری جهت رانندگی به‌ شکل عملی
  • امکان برگزاری کلاس‌ های تئوری رانندگی جهت آشنایی هرچه بیشتر با قوانین
  • مربی بهتر اموزشی بهتر بهترین مربی رانندگی خانم در تهران
  • برند سازی را کانون برندینگ ایران اموزش ببینید

 

آموزشگاه رانندگی ربیعی

۵ بازديد

آموزشگاه رانندگی ربیعی از دیگر آموزشگاه های معتبر در سطح تهران می باشد که دارای سابقه بسیاری در این زمینه می باشد . این آموزشگاه همچنان روند ترقی را طی می کند و اصلی ترین آپشن این آموزشگاه، احترامی است که پرسنل آن برای کلیه هنرجویان قائل هستند.

از دیگر موارد مهم و قابل توجه آموزشگاه، بخش مدیریت آن می باشد که با همه هنرجویان به یک میزان، صمیمی رفتار می کنند، حتی کسانی که اولین بار است با آن ها برخورد می کنند. هر هنرجو برای یادگیری هر چه بیشتر، نیاز دارد در محیطی صمیمی و آرامش بخش حضور پیدا کند.

اموزشی راحت با مربی بهتر بهترین مربی رانندگی خانم در تهران

با جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل ایران شغل خود را بالا ببرید

 

 

آموزشگاه رانندگی راه سبز

۴ بازديد

آموزشگاه رانندگی راه سبز یکی دیگر مراکز معتبر آموزش رانندگی در سطح استان تهران است که با مجوز رسمی از پلیس راهنمایی و رانندگی، به عنوان مجری آموزش مهارت رانندگی فعالیت می کند که با پایین ترین نرخ استان تهران و بدون احتیاج به ارائه کارت پایان خدمت، خدمات گوناگونی را به مشتریان ارائه می کند. تمامی مراحل آموزش و کلاس های عملی و تئوری، از طریق پرسنل باسابقه و مجرب، صورت می گیرد.

با اموزش ما رانندگی را شروع کنید و به بهترین نقطه برسید

درلیست آموزشگاه رانندگی در تهران انتخاب کنید

اموزش بیشتر در ایران برند

 

 

 

آموزشگاه رانندگی سپهر

۴ بازديد

آموزشگاه رانندگی سپهر به عنوان یک آموزشگاه موفق در سطح شهر تهران فعالیت می کند. میزان توانمندی بسیار بالای مربیان آموزشگاه رانندگی سپهر، تعهد کاری و مسئولیت پذیری پرسنل، کیفیت بالای کلاس‌ های عملی و تئوری، برخورداری از خودروهای دست‌ اول از جمله مزیت هایی می باشد که لذت دریافت گواهینامه و یادگیری رانندگی را چندین برابر می کند. هم‌ چنین امکان برگزاری مجدد آزمون تئوری آئین‌ نامه مقدماتی در آموزشگاه رانندگی سپهر، فراهم می باشد.

به همراه اساتید حرفه ای و مجرب اموزش را شروع کنید و گواهینامه بگیرید

بهترین را در آموزشگاه رانندگی خوب در تهران انتخاب کنید

اموزشگاه ها, شرکت ها, کارگاه و غیره ایرانی در ایران برند

 

آموزشگاه رانندگی ارغوان

۴ بازديد

آموزشگاه رانندگی ارغوان جزوء با سابقه ترین مراکز آموزش رانندگی در استان تهران می باشد که سال‌ ها افراد بسیار زیادی را در مسیر اخذ مدرک گواهینامه راهنمایی کرده است. در کلاس‌ های این آموزشگاه رانندگی، ابتدا به‌ شکل تئوری با مجموعه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خیابان‌، اتوبان و … آشنا می‌ شوید و سپس با قبولی در امتحان کتبی به امتحان عملی می‌ رسید.

رانندگی را امن و ارام یاد بگیرید

تئوری شروع کنید و کم کم به صورت عملی هم اموزش ببینید

انتخاب با شماست معروف ترین آموزشگاه رانندگی در تهران

در ایران برند

آموزشگاه فنی حرفه ‌ای شماره ۲ سهی تهران

۴ بازديد

یکی از بهترین آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ ای در تهران؛ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره ۲ سهی است. این مرکز تخصصی با داشتن بهترین اساتید و در نظر گرفتن برنامه‌های کاربردی به شما کمک می‌کند تا با شرکت در دوره‌های حضوری مدارک تخصصی جهت ورود به بازار کار را کسب کنید.

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۲ تهران در سال ۱۳۴۳ تاسیس شده است و به احترام یکی از مربیان شهید این مجموعه آموزشی، به نام مرکز شهید سُهی نیز نامگذاری شده است و در حال حاضر یکی از مراکز دولتی اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران محسوب می گردد. این مرکز برگزار کننده دوره های آموزشی مختلف رایگان می باشد و گواهینامه ها این دوره ها از طرف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر می گردد.

  • برگزاری دوره‌های تخصصی برنامه نویسی پایتون
  • برگزاری تمامی دوره‌ها برای آقایان و خانم‌ها
  • استفاده از بهترین اساتید و ارائه برنامه‌های تخصصی آموزشی
  • ارائه گواهی‌های معتبر بعد از پایان دوره
  • دیگر اموزشگاه فنی حرفه ای در بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران
  • در ایران برند با ما باشید